Online rješavanje sporova
Regulativom EU od 15. 2. 2016. diljem cijele Europske unije sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme.
PRIMJEDBE I PRIGOVORI
Sukladno čl. 10 ZZP, internetska trgovina Danoka d.o.o. vam omogućuje da svoje pisane prigovore vezane uz web kupovinu šaljete na e-mail: julius.meinl.caps@gmail.com
Na sve vaše primjedbe i prigovore odgovoriti ćemo u najkraćem mogućem roku (maksimalno 15 dana).
OGRANIČENJA ODGOVORNOSTI
Obveza je i odgovornost kupca uputiti se na ove Opće uvjete kad god pristupa Danoka d.o.o. internetskoj trgovini.
Danoka d.o.o. internetska trgovina može sadržavati informacije trećih strana (blog) i linkove na druge site-ove na internetu nad kojima Danoka d.o.o. nema nikakvu kontrolu. Takve informacije su označene na odgovarajući način gdje god je to provedivo. Danoka d.o.o. ne daje nikakva jamstva u pogledu točnosti i/ili bilo koje druge karakteristike takvih informacija ne preuzima nikakvu odgovornost za te informacije. Blog je osobni stav autora i ne odražava nužno i stav Danoka d.o.o. internetske trgovine.
REKLAMACIJE
Ako se materijalni nedostatak na robi pojavi u roku od godine dana od dana prijelaza rizika na potrošača, a trgovac smatra da nedostatak u tom trenutku nije postojao, troškove vještačenja predujmljuje trgovac, a konačno ih snosi trgovac ili potrošač, ovisno o rezultatu vještačenja. Danoka d.o.o. će, na osnovu zahtjeva za povrat ili zamjenu, kupcu vratiti sredstva na račun ili zamijeniti proizvod s novim u roku osam (8) dana od datuma primitka vraćenog proizvoda na skladište. U slučaju da zamjenskog proizvoda nema na skladištu, moguć je samo povrat sredstava. Povrat dostavljenih proizvoda vrši se dostavom na adresu:
Danoka d.o.o.
Sv. Križa 117
33000 Virovitica
U slučaju opravdane reklamacije, Danoka d.o.o. snosi troškove povrata. Kupac je obvezan dostavljene proizvode vratiti u stanju u kojem su mu dostavljeni i u originalnom pakiranju (trgovačko pakiranje u kojem je roba i dostavljena) sa svom pratećom dokumentacijom.